بیزینس کوچینگ چیست؟
نوشته شده توسط : علی اعتمادی فر

بیزینس کوچینگ چیست؟

فرقی نمی‌کند صاحب یک کسب و کار نه چندان بزرگ هستید یا قصد دارید یک شرکت چند ملیتی تأسیس کنید، بیزینس کوچینگ به شما کمک می‌کند تا کسب و کار خود را رشد و توسعه دهید، اما چگونه؟

بیزینس کوچینگ یک ابزار قدرتمند است که به شما کمک می‌کند در کسب و کارتان به موفقیت برسید. بیزینس کوچ به صاحب کسب و کار کمک می‌کند تا به درکی عمیق‌تر از توانمندی‌ها و نقاط قابل بهبود خود دست یابند، نسبت به اهداف شخصی و کسب و کارشان آگاهی و بصیرت بیشتری کسب کنند.

با یک جستجوی ساده در اینترنت به چندین و چند سایت بر می‌خورید که ادعا می‌کنند می‌توانند کسب و کار شما را متحول سازند، اما بیشتر آن‌ها راهکارهایی بیش از حد کلی‌نگر و عمومی ارائه می‌دهند. به عبارت دیگر منحصراً برای کسب و کار شما و نیازهای آن طراحی نشده‌اند، برای همین هم تأثیر و کارایی چندانی ندارند.

شرایط هر کسب و کار با کسب و کارهای دیگر متفاوت است، نمی‌توان یک فرمول جادویی نوشت و ادعا کرد که افزایش حجم فروش و سوددهی همه کسب و کارها و سازمان‌ها را در پی خواهد شد.
با ایجاد فرهنگ کوچینگ در کسب و کارتان می‌توانید پتانسیل رشد خود و کارکنانتان را به حداکثر برسانید تا عملکردشان بهبود یابد و در نتیجه راندمان کسب و کارتان بیش از پیش شود.

چرا بیزینس کوچینگ؟

فرقی نمی‌کند که صاحب کسب و کاری هستید که مشکلات زیادی دارد یا یک کسب و کار موفق که قرار است از این هم موفق‌تر شود، مهم نیست که کارتان را تازه شروع کرده‌اید یا در میانه راه هستید و چندان هم بی‌تجربه نیستید، یک شرکت کوچک و نوپا هستید یا یک برند بزرگ و خوش آوازه، بیزینس کوچینگ به رشد و ارتقای روز افزون کسب و کار شما کمک خواهد کرد.

اریک اشمیت مدیرعامل اسبق گوگل می‌گوید؛ استخدام بیزینس کوچ بهترین تصمیم حرفه‌ای من بوده، البته اعتراف می‌کنم که کار دشوار و چالش‌برانگیزی بود چرا که به عنوان مدیرعامل یک شرکت موفق که روز به روز در حال پیشرفت و بزرگ‌تر شدن بود، نیازی به یک بیزینس کوچ نمی‌دیدم تا این که یکی از اعضای هیئت مدیرۀ گوگل مرا متقاعد کرد و در نهایت از نتیجه شگفت‌انگیز کوچینگ کسب و کار مرا شگفت‌زده کرد.


سایت اصلی : آکادمی مهراز





:: برچسب‌ها: آکادمی مهراز , کوچینگ , بیزینس کوچینگ , بیزینس , کسب و کار اینترنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: